Hoe het werkt
Laagdrempelig meldingenmanagement gebaseerd op het SaaS-principe mét gebruiksvriendelijke interface. Dit is Reppido.

Eigenaar over het proces met Reppido
Reppido is een systeem dat kan worden gebruikt voor registratie en afhandeling van meldingen. Het geeft een overzicht van alle meldingen binnen jouw gemeentegrenzen: van het ontvangen van de melding tot de classificatie, monitoring en het (automatisch) aanwijzen van de juiste medewerkers om het probleem op te lossen. Met Reppido blijf je eigenaar over jouw proces binnen één gebruiksvriendelijke interface.
Het beheren van de openbare ruimte in drie stappen

Stap 1: Melden
Wanneer inwoners iets in de buitenruimte zien wat stuk of vervuild is, of zelfs tot een gevaarlijke situatie kan leiden, kunnen zij dit melden via Reppido. Tevens kunnen zij realtime alle meldingen in de gemeente inzien.

Stap 2: Registreren
De melding komt binnen en wordt automatisch geregistreerd en toegewezen aan de juiste behandelaar. De gemeente houdt de controle en heeft inzicht in elke stap in het meldingenproces.

Stap 3: Oplossen
De toegewezen behandelaar kan met de juiste informatie de melding eenvoudig oplossen. De inwoner die verantwoordelijk is voor het melden van de situatie, krijgt direct bericht zodra de melding is verholpen.
De voordelen van Reppido
Reppido maakt het mogelijk om meldingenmanagement binnen het publieke domein te monitoren en te beheren en overbrugt tegelijkertijd de kloof tussen de inwoner en de gemeente.
- Tevreden inwoners
- Minder risico’s
- Kosten besparend
Specificaties
Reppido is een HTML 5 applicatie, geleverd als Software as a Service (SaaS). SaaS-oplossingen zijn web-based en vereisen daardoor enkel een webbrowser voor gebruik. Je hoeft dus geen software te installeren om gebruik te kunnen maken van Reppido.



